Tele2 e-mail stopt

De Tele2 e-maildienst is gestopt. Je kunt geen e-mails meer versturen en/of ontvangen.

Veelgestelde vragen

  • Via de optie ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’ kun je je inloggegevens opnieuw laten verzenden per e-mail.

  • Je kunt alleen het wachtwoord van MijnTele2 aanpassen. Ga naar MijnTele2 en log in. Zodra je bent ingelogd klik dan op de optie “Inloggegevens wijzigen”.

  • Ga naar MijnTele2 en log in. Na het inloggen kun je je persoonlijke gegevens aanpassen.

  • Wij sturen informatie naar de/het bij ons bekende e-mailadressen. Wil je weten welke dat zijn? Log dan in op MijnTele2.

  • Je kunt indien gewenst je abonnement kosteloos opzeggen. Wil je hier gebruik van maken? Kijk dan op deze pagina.

    Bellen kan ook. Neem contact met ons op via telefoonnummer 020-7544465 en we helpen je graag verder.

  • Als je alleen een Tele2 e-mailadres hebt hoef je niets te doen. De dienst stopt vanzelf nadat je van ons een e-mail hebt gekregen met de aankondiging. Wil je oude mails nog bewaren? Stuur die dan door naar je nieuwe e-mailadres.

  • Op de datum die je in de aankondiging hebt gekregen. Dit is uiterlijk 01-04-2024.

  • Als je op je huidige @Tele2.nl e-mailadres je (Tele2) facturen ontvangt is het belangrijk dat je dit in MijnTele2 aanpast naar een nieuw/alternatief e-mailadres. Zo blijf je je facturen in de toekomst op het juiste e-mail adres ontvangen.

  • Maak gratis een e-mailaccount aan bij een andere e-mailprovider zoals bijvoorbeeld Gmail van Google of Outlook van Microsoft.

  • Wil je al je belangrijke e-mails of Tele2 facturen bewaren uit je MijnTele2 omgeving? Stuur deze dan tijdig door naar je nieuwe e-mailadres.

  • Informeer je vrienden, kennissen en eventuele andere belangrijke contactpersonen over je nieuwe e-mailadres. Bijvoorbeeld door ze een mailtje te sturen met je Tele2 én je nieuwe e-mailadres (voor het geval deze laatste onverhoopt in de spam box van je contacten terecht komt).

  • Werk ook op alle belangrijke plekken je contactdetails bij. Denk hierbij aan websites waarop je het @Tele2.nl e-mailadres gebruikt om bijvoorbeeld in te loggen en/of je wachtwoord op te vragen.

  • Nadat je alle gegevens hebt overgezet of verwijderd kun je je e-mailaccount aanpassen op je smartphone. Hoe dat in zijn werk gaat verschilt per telefoon. Kijk daarom in de handleiding van het toestel hoe je jouw e-mailaccount aanpast.

  • Staat je vraag hier niet bij? Dan kunt je contact met ons opnemen via 020-7544465.