Om je te herinneren aan je betaalachterstand en om het betalen gemakkelijk te maken, sturen we je e-mails met een iDEAL-link en/of SMSjes. Deze sturen we naar de bij ons bekende contactgegevens.
Na ongeveer 2 dagen
Na ongeveer 2 dagen laten we je per email en/of SMS weten dat de incasso mislukt is.
Ongeveer een week later
Heb je na een week nog niet betaald? Dan sturen we je een herinneringse-mail met het openstaande bedrag en/of SMS.
Ongeveer 2 weken later
Wanneer je na 2 weken nog niet betaald hebt, ontvang je weer een herinnering per email en/of SMS om te voorkomen dat je wordt afgesloten en heraansluitkosten in rekening gebracht krijgt.
Ongeveer 3 weken later
Als je na 3 herinneringen nog niet hebt betaald, sluiten we je diensten af. Je krijgt opnieuw bericht van ons per email en/of SMS. Wanneer je het gehele openstaande bedrag betaalt, word je binnen 2 uur weer aangesloten. Je krijgt op een volgende rekening heraansluitkosten van € 28 in rekening gebracht.
Ongeveer 4 weken later
Nu krijg je een brief van ons per post waarin je een overzicht vindt van alle openstaande bedragen. Wacht niet te lang met betalen. Wanneer de rekening niet voldaan is binnen de in de brief gestelde termijn, zullen we je contract beëindigen wegens wanbetaling. Daarna dragen wij je dossier over aan ons incassobureau. Het incassobureau brengt € 40 incassokosten in rekening. Voor de verdere afhandeling van je openstaande bedragen raden we je aan om met hen contact op te nemen.