Slecht of geen beeld op mijn TV

Blijft het beeld van je televisie stilstaan, heb je zwart beeld of andere problemen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Volg onderstaande stappen om het probleem te vinden en te verhelpen.

Via onze storingenpagina en de actuele informatie pagina van ons forum, blijf je op de hoogte. Wanneer er sprake is van een algemene storing wordt dit daar vermeld.

Is er sprake van een algemene storing?

Terug

Helaas, er is sprake van een algemene storing.

Dat vinden we heel vervelend, onze excuses!

We doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Blijf op de hoogte via ons forum.

Terug

Yes, het werkt weer!

Je kunt nu weer gebruik maken van je diensten!

Terug

Yes, het werkt weer!

Je kunt nu weer gebruik maken van je diensten!

Terug

Mijn diensten werken niet

Vervelend dat je diensten nog niet werken. We willen je graag helpen en kijken wat er aan de hand is.

Neem even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

Terug
Terug

Mijn diensten werken niet.

Vervelend dat je diensten nog niet werken. We willen je graag helpen en kijken wat er aan de hand is.

Neem even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

Terug

Controleer of de HDMI-kabel tussen de TV en de TV box stevig op de poort is aangesloten. Controleer of de netwerkkabel tussen je TV box en modem, in poort LAN1 of LAN2 van het modem is aangesloten. Je kunt hiervoor onze handleidingen gebruiken.

Om te checken of het niet aan de bekabeling ligt, kun je de TV box aansluiten met een andere HDMI-kabel, indien je deze hebt. Probeer het ook eens aan te sluiten via een andere TV als je daarover beschikt, zo kun je uitsluiten dat het aan je TV ligt.

Werkt je TV box weer?

Terug

Yes, het werkt weer!

Je kunt nu weer gebruik maken van je diensten!

Terug

Verbindingsset Als je een verbindingsset (powerplug) gebruikt, plaatst dan de stekker van je verbindingsset direct in een stopcontact. Bekijk de afbeelding hiernaast. Plaats eventuele stekkerdozen en/of verlengsnoeren na de verbindingsset-stekker.

Gebruik bij voorkeur een enkelvoudig stopcontact of sluit geen ander apparaat aan wanneer je de verbindingsset hebt aangesloten op een dubbel stopcontact.

Als het lampje niet brandt zoals het hoort, controleer dan of de apparatuur en de verbindingsset correct zijn aangesloten op elkaar.

Hiervoor kun je onze handleiding gebruiken.

Werkt je TV weer?

Terug

Yes, het werkt weer!

Je kunt nu weer gebruik maken van je diensten!

Terug

Controleer of je TV staat ingesteld op de juiste input. Zorg dat je TV en TV box aan staan. Pak de afstandsbediening van je televisie en druk op de knop AV/Source. Wanneer je Tele2 afstandsbediening is gekoppeld aan je televisie kan je deze ook gebruiken. Zoek met de AV- of Source select-knop naar het juiste inputkanaal.

Heb je nu weer beeld?

Terug

Yes, het werkt weer!

Je kunt nu weer gebruik maken van je diensten!

Terug

Mijn diensten werken niet.

Vervelend dat je diensten nog niet werken. We willen je graag helpen en kijken wat er aan de hand is.

Neem even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

Veelgestelde vragen

  • Er zijn diverse foutmeldingen die op kunnen treden. Kijk hier wat je bij welke foutmelding moet doen.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 17:30
za + zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2