Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
In je eigen MijnTele2 omgeving is het mogelijk om je thuispakket aan te passen. Zo kun je bijvoorbeeld TV Light omzetten in TV Basis, of een extra Interactieve TV-ontvanger of een extra zenderpakket bij bestellen. Wil je precies weten wat je allemaal zelf kunt wijzigen? Log dan in op MijnTele2.
-
Hoe werkt een contractovername?
Door het invullen van een formulier kun je jouw contract op naam van een nieuwe eigenaar zetten. Regel hier je contractovername.
-
Zijn jullie extra zenderpakketten maandelijks opzegbaar?
Zeker! Al onze extra zenderpakketten zijn maandelijks opzegbaar.
-
Kan ik mijn belpakket wijzigen?
Als je internet en televisie hebt kun je ook een belpakket nemen. Bekijk hier welke belpakketten we hebben en hoe je deze kunt aanvragen.
-
Ik zit in de schuldhulpverlening, hoe kan mijn bewindvoerder wijzigingen doorvoeren?
Jouw bewindvoerder, mentor, advocaat, budgetbeheerder of curator kan wijzigingen voor jou doorvoeren. Voor vragen kan hij of zij contact opnemen met onze klantenservice via 020-7544460.
Alle wijzigingen en verzoeken moeten worden aangevraagd per email of post, waarbij een machtiging of beschikking moet worden toegevoegd. Dit kan gemaild worden naar schuldhulp@berichtvantele2.nl of per post verstuurd worden naar:
Tele2
t.a.v. Incasso
Postbus 289
2400 AG Alphen a/d Rijn -
Kan ik zelf de ingangsdatum opgeven in MijnTele2 als ik een extra pakket bestel?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit aangeven tijdens je bestelling.
-
Wat is de opzegtermijn?
Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je ons altijd even bellen op 020-754 4465.
-
Ik wil een Tele2 Thuis abonnement opzeggen in verband met overlijden. Hoe doe ik dat?
Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. We helpen je graag met het afhandelen van het abonnement. Je kunt het abonnement kosteloos stopzetten of op naam van iemand anders laten zetten.