Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
Je kunt heel gemakkelijk het wachtwoord aanpassen.
- Ga naar MijnTele2 en login met je huidige gebruikersnaam en wachtwoord.
- Je gebruikersnaam is het deel van je tele2 e-mailadres (voor @tele2.nl/@zonnet.nl/@versatel.nl).
- Onder profielgegevens kun je vervolgens kiezen voor Wachtwoord wijzigen.
Let op: Je Tele2 e-mailadres gebruik je voor je webmail en je MijnTele2 omgeving van je thuispakket. Als je het wachtwoord aanpast, is het dus voor beide omgevingen veranderd.
-
Hoe kan ik overstappen van bank?
Omdat wij een buitenlands rekeningnummer hebben, wordt een wijziging van rekeningnummer niet doorgegeven via je nieuwe bank. Het is dus belangrijk om de wijziging altijd zelf aan ons door te geven.
-
Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten.
Ben je je gebruikersnaam vergeten? Vraag hier je gebruikersnaam op.
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze hier opvragen.
-
Hoe werkt het checken van je actuele verbruik in MijnTele2?
Als je bent ingelogd in MijnTele2, volg je onderstaande stappen:
- Kies onder Rekening Online voor Verbruiksdetails.
- Kies voor niet gefactureerd en filter eventueel op datum, prijs en gespreksduur.
- Bekijk je actuele verbruik.
-
Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
Meer informatie over het doorgeven van een verhuizing kun je hier vinden.
-
Ik wil een Tele2 Thuis abonnement opzeggen in verband met overlijden. Hoe doe ik dat?
Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. We helpen je graag met het afhandelen van het abonnement. Je kunt het abonnement kosteloos stopzetten of op naam van iemand anders laten zetten.