Waarom is mijn bestelling niet leverbaar?
Lees hier wat de reden kan zijn waarom een bestelling niet leverbaar is.
De adresgegevens horen niet bij je telefoonnummer
Het kan zijn dat het adres dat je hebt opgegeven niet overeenkomt met de adresregistratie van KPN of niet in combinatie met het telefoonnummer dat je hebt opgegeven. Je kunt ons de juiste adresgegevens even doorbellen. Kijk hier voor contactmogelijkheden en openingstijden. In MijnTele2 kun je zien welke gegevens we nu van je hebben. Daar kun je ook de status van je bestelling checken.
Op jouw adres is geen aansluiting mogelijk
Het kan ook zijn dat er op jouw adres om technische redenen geen internet leverbaar is. Bijvoorbeeld omdat er glasvezel ligt of omdat de wijkcentrale vol is. Of misschien heb je een pakketwijziging aangevraagd en kunnen we de aangevraagde snelheid om kwaliteitsredenen niet leveren.
DSL van een andere provider op de lijn
Het is mogelijk dat er al een DSL-aansluiting op jouw adres is, van een andere provider. Wil je dat wij je huidige verbinding overnemen, neem dan contact met ons op.
Goed om te weten!
We bewaren je bestelling 2 maanden. Kunnen we je in deze periode geen alternatief bieden, dan annuleren we je bestelling.