Ziggo Sport Totaal

Met de Ziggo Sport Totaal app heb je op je tablet en telefoon overal en onbeperkt toegang tot de spannendste sportwedstrijden. Lees hier hoe dit precies werkt.

Hoe werkt het?

Om gebruik te maken van de Ziggo Sport Totaal app dien je eerst een abonnement af te sluiten. Als je een Tele2 Internet & TV abonnement hebt, kun je kiezen voor een uitbreiding. Via MijnTele2 kun je dit bestellen. Ga naar:

  • Abonnement
  • TV uitbreidingen
  • Ziggo Sport Totaal

Je kunt natuurlijk ook meerdere uitbreidingen tegelijk toevoegen. Deze wijziging wordt uiterlijk een dag later actief.

Ziggo Sport Totaal
Logo Ziggo Totaal app

Download de Ziggo Sport Totaal app

Nadat je TV uitbreiding is geactiveerd, kun je gratis de app downloaden. Heb je al Ziggo Sport Totaal bij je abonnement? Dan kun je direct de app downloaden! Zorg dat je de laatste update op je telefoon of tablet hebt staan voor de beste gebruikservaring.

Button apple store   Button Play Store

Inloggen

Login met je MijnTele2 Thuis gegevens

  • Druk op Tele2 in de lijst met aanbieders
  • Druk op Inloggen
  • Druk op Toestaan om Ziggo Sport Totaal te koppelen

Gebruik je MijnTele2 gebruikersnaam om in te loggen, maar laat de speciale tekens weg. Je kunt alleen inloggen met de extenties voor @tele2.nl en @versatel.nl.

Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten of wijzigen
Als je niet kunt inloggen of je gebruikersnaam vergeten bent, ga dan naar MijnTele2. Hier kun je een gebruikersnaam of wachtwoord opnieuw aanvragen.

Inlogscherm MijnTele2

De Ziggo Sport Totaal app gebruiken

  • Je kunt de app op 3 apparaten tegelijk gebruiken.
  • De app is bereikbaar met iedere internetverbinding en werken over zowel mobiel internet als over wifi.
  • Let er wel op dat je provider extra kosten kan rekenen voor het verbruik van data via je telefoon.

Andere vragen

Heb je andere specifieke vragen over de app? Neem dan contact op met Ziggo Sport.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 17:30
za + zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2