Waar ben je naar opzoek?
-
Ik wil mijn gegevens wijzigen
Je kunt je gegevens eenvoudig wijzigen.
Ga naar MijnTele2 Thuis en ga naar “Profielgegevens”.
Kies vervolgens voor “Contactgegevens”.
Zodra je de wijzigingen hebt toegepast, klik je op “Wijzigingen opslaan” onderaan de pagina.
-
Ik wil mijn wachtwoord aanpassen
Je kunt heel gemakkelijk het wachtwoord aanpassen.
- Ga naar MijnTele2 Thuis en login met je huidige gebruikersnaam en wachtwoord.
- Je gebruikersnaam is het deel van je tele2 e-mailadres (voor @tele2.nl/@zonnet.nl/@versatel.nl).
- Onder profielgegevens kun je vervolgens kiezen voor Wachtwoord wijzigen.
Let op: Je Tele2 e-mailadres gebruik je voor je webmail en je MijnTele2 omgeving van je thuispakket. Als je het wachtwoord aanpast, is het dus voor beide omgevingen veranderd.
-
Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten
Ben je je gebruikersnaam vergeten? Vraag hier je gebruikersnaam op.
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze hier opvragen.
-
Ik wil overstappen van bank
Omdat wij een buitenlands rekeningnummer hebben, wordt een wijziging van rekeningnummer niet doorgegeven via je nieuwe bank. Het is dus belangrijk om de wijziging altijd zelf aan ons door te geven.
-
Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen voor mijn thuis abonnement
Ga naar MijnTele2 en login. Weet je je gegevens niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten of Gebruikersnaam vergeten.
Wanneer je bent ingelogd ga je naar ‘Rekening Online’ en kies voor ‘Betalingsgegevens’.
Vervolgens kun je bij ‘Huidig nummer’ je oude rekeningnummer invullen en bij ‘Nieuw nummer’ je nieuwe rekeningnummer. Bevestig dit in het vak eronder.
Klik op ‘Wijzigingen opslaan.’ Je wijziging wordt verwerkt.
Lukt dit niet of heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op.
Let op: De afschrijving van de komende factuur kan nog plaatsvinden op het oude rekeningnummer.
Heb je ook een mobiel abonnement bij ons en wil je het rekeningnummer behorende bij dat abonnement ook wijzigen? Kijk dan hier.
-
Waar kan ik mijn verbruik checken?
Dat kan via MijnTele2. Hier kun je je actuele verbruik controleren. Zo weet je precies of je verbruikskosten hebt gemaakt.
Verbruikskosten die al in rekening zijn gebracht kun je terugvinden op je facturen. Deze staan ook in MijnTele2. Hier vind je meer informatie over het bekijken van je facturen.Wil je meer weten over verbruikskosten, kijk dan hier.
Vaste telefonie
Heb je alleen vaste telefonie bij ons? Dan heb je geen MijnTele2 account en is het niet mogelijk om je verbruik in te zien. -
Hoe werkt het checken van je actuele verbruik in MijnTele2?
Als je bent ingelogd in MijnTele2, volg je onderstaande stappen:
- Kies onder Rekening Online voor Verbruiksdetails.
- Kies voor niet gefactureerd en filter eventueel op datum, prijs en gespreksduur.
- Bekijk je actuele verbruik.
-
Ik wil de communicatie middelen van mijn Tele2 wijzigen
Bepaal zelf of en op welke manier wij je op de hoogte houden.
Mobiel abonnement
Via de MijnTele2 webomgeving kun je instellen hoe je op de hoogte gehouden wilt worden van je factuur. Je kunt kiezen voor sms of e-mail of allebei! Dit kun je ook weer uitzetten.Hier kun je ook aangeven of je op de hoogte gehouden wilt worden van aanbiedingen. Dit kun je aanpassen door op het potloodje te klikken.
Internet, Bellen en/of TV abonnement
Je krijgt via e-mail een melding zodra je factuur klaar staat in MijnTele2.Wil je je afmelden?
Mobiel abonnement
Ga dan naar MijnTele2 om je af te melden voor informatieve mails, commerciële mails en/of persoonlijke aanbiedingen.Thuis abonnement
Je kunt je afmelden voor informatieve mails, commerciële mails en/of persoonlijke aanbiedingen via de opt-out knop in de e-mails die we sturen.