Tele2 TV box problemen oplossen

Loop je tegen een probleem aan bij het gebruiken van de Tele2 TV box? Wij helpen je verder.

Met dit korte stappenplan kun je een storing snel verhelpen.

Terug

Check of de kabels correct in de TV box en je TV zitten. Druk ze voor de zekerheid iets steviger aan, soms kan het zo zijn, dat een kabel een beetje los is komen te zitten.

Is het beeld weer goed?

Terug

Check of de kabels correct in de TV box en je TV zitten. Druk ze voor de zekerheid iets steviger aan, soms kan het zo zijn, dat een kabel een beetje los is komen te zitten.

Druk ook op volume omhoog. Het kan zijn dat de mute knop perongluk is ingedrukt.

Doet je geluid het weer goed?

Terug

Bij de meeste foutcodes staat in beeld wat je kan doen om het probleem op te lossen. Bijvoorbeeld door opnieuw in te loggen of door de Tele2 TV box opnieuw op te starten.

Kun je nu weer tv-kijken?

Terug

Perfect!

Fijn! Je probleem is verholpen.

Veel kijkplezier!

Terug

Controleer of je TV op het goede HDMI kanaal staat, dit doe je doormiddel van de AV/Source knop met de afstandsbediening van je eigen TV. Selecteer in het menu dat je hiermee opent, de HDMI poort waar de Tele2 TV box op is aangesloten.

Is het beeld weer goed?

Terug

Perfect!

Fijn! Je probleem is verholpen.

Veel kijkplezier!

Terug

Maak je gebruik van een soundbar? Koppel deze dan even los en probeer het zonder de soundbar. Is het dan opgelost, sluit de soundbar dan weer aan.

Doet je geluid het weer goed?

Terug

Perfect!

Fijn! Je probleem is verholpen.

Veel kijkplezier!

Terug

Neem contact op.

Je probleem is helaas niet verholpen. Je kunt het best contact opnemen met onze Klantenservice op 020-754 4444 zodat we er samen verder naar kunnen kijken.

Terug

Perfect!

Fijn! Je probleem is verholpen.

Veel kijkplezier!

Terug

Haal de stekker uit je Tele2 TV box, wacht een paar tellen en doe hem dan weer terug. Dit zorgt ervoor dat de TV box opnieuw opstart. Vaak heb je hierna weer beeld.

Is het beeld weer goed?

Terug

Perfect!

Fijn! Je probleem is verholpen.

Veel kijkplezier!

Terug

Neem contact op.

Je probleem is helaas niet verholpen. Je kunt het best contact opnemen met onze Klantenservice op 020-754 4444 zodat we er samen verder naar kunnen kijken.

Terug

Perfect!

Fijn! Je probleem is verholpen.

Veel kijkplezier!

Terug

Neem contact op.

Je probleem is helaas niet verholpen. Je kunt het best contact opnemen met onze Klantenservice op 020-754 4444 zodat we er samen verder naar kunnen kijken.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 17:30
za + zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2