Veelgestelde vragen
-
Mijn wifi doet het niet, wat moet ik nu doen?
Wanneer je wifi niet werkt, kun je een aantal stappen doorlopen om het weer aan de praat te krijgen. Gebruik ons wifi stappenplan.
-
Hoe kan ik mijn wifi kanaal veranderen?
Als je wifi snelheid langzamer wordt kan het zijn dat het ingestelde wifi kanaal drukker is. Het kan dan helpen om een ander wifi kanaal in te stellen. We vertellen je per modem hoe dit moet.
-
Hoe installeer ik mijn TV box?
Gebruik onze handleiding om je TV box te installeren. Of volg dit stappenplan op onze website.
-
Zijn er handleidingen beschikbaar voor het installeren van mijn apparaten?
Die hebben we zeker! We hebben een handig overzicht met onder andere de handleidingen voor het installeren van Internet en Bellen, de Tele2 TV box en Slimme Wifi.
-
Ik heb slecht of geen beeld, wat kan ik hier aan doen?
Blijft het beeld van je televisie stilstaan, heb je zwart beeld of andere problemen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Volg deze stappen om het probleem te vinden en te verhelpen.
-
Ik heb mijn Thuisabonnement gewijzigd, hoe zie ik dat op mijn factuur?
Heb jij je Thuisabonnement gewijzigd? Dan zie je abonnement niet gewijzigd en is je factuur hoger dan verwacht? Dat kan te maken hebben met een aantal factoren. We leggen het je graag uit. Als je jouw abonnement hebt opgezegd, dan kan jouw factuur er ook anders uitzien.