Extra diensten opzeggen

Wil je je extra diensten opzeggen? Op deze pagina leggen we uit hoe je dat per dienst kunt doen.

TV of telefonie opzeggen

Wil je TV of vaste telefonie opzeggen? Ga dan naar onze algemene opzegpagina.

Informatie over bestellen en opzeggen van zenderpakketten, vind je hier.

Slimme Wifi opzeggen

Slimme Wifi zorgt voor een goed wifi signaal in heel je woning. Wil je deze dienst toch afmelden? Neem dan contact met ons op en we maken de opzegging in orde.

Wifi Plus opzeggen

Met Wifi Plus heb je de snelste en sterkste wifi, overal in huis. Wil je Wifi Plus toch opzeggen? Neem dan contact met ons op via een van onze kanalen.

Veilig Internet opzeggen

Veilig Internet opzeggen? Neem hiervoor contact met ons op.

Veilig internet
DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 17:30
za + zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2