Veelgestelde vragen
-
Waar kan ik de tarieven vinden?
De tarieven voor Televisie, Internet en Bellen kun je vinden op deze pagina. Scroll verder naar beneden voor de tarieven.
-
Waarom is mijn bestelling niet leverbaar?
Lees hier wat de reden kan zijn waarom een bestelling niet leverbaar is.
-
Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
In je eigen MijnTele2 omgeving is het mogelijk om je thuispakket aan te passen. Zo kun je bijvoorbeeld TV Light omzetten in TV Basis, of een extra Interactieve TV-ontvanger of een extra zenderpakket bij bestellen. Wil je precies weten wat je allemaal zelf kunt wijzigen? Log dan in op MijnTele2.
-
Wanneer kan ik upgraden naar 100 MB?
Je kunt upgraden wanneer jij wilt. We kunnen dit direct voor je regelen. Check eerst via onze postcodecheck of deze snelheid mogelijk is op jouw adres. Wanneer je je abonnement upgrade naar 100 MB ga je opnieuw een contractsperiode aan.
-
Kan ik zelf de ingangsdatum opgeven in MijnTele2 als ik een extra pakket bestel?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit aangeven tijdens je bestelling.